Pratitelji

utorak, 11. siječnja 2022.

POANTA PISANJA NA OVOM BLOGU

 Dakle, poanta pisanja postova na ovom portalu nije ogovaranje, vrijeđanje, omalovažavanje itd., već pokazati pravo stanje na  blogu.hr.  

Nema šanse da poštena i iskrena osoba bude cjenjena na tom portalu. Tamo postoji pravilo:   "Piši o nečem nebitnom bez ikakvih prigovora bez osvrta na nešto što smatraš negativnim ili ćeš biti linčovan i admin će ti prijetiti zabranom pisanja". Dok s druge strane, admin  i njegovi sateliti mogu sve i svašta...vrijeđati po nacionalnoj i vjerskoj osnovi, prema spolnoj opredijeljenosti itd.

Dakle, tamo se ne mogu slobodno izražavati, mogu samo pisati i šutjeti bez ikakvih pitanja i prigovora. Naravno, normalno bi bilo da adminu odgovori ako mu se napiše poruka na mail ali on to čini samo pojedincima. Već odavno sam shvatila da što se tiče mene i meni sličnima...admin takve ignorira.

Taj portal zaista je postao osinje gnijezdo i slobodna zona privilegiranih negativaca i upravo zato sam morala otići s tog portala nakon čak 15 godina. Upravo zato  i pišem na ovom blogu a uglavnom mi je tema blog.hr.

Tamo su mi bile vezane ruke, morala sam biti poslušna blogerica koja ne smije prigovarati niti biti iskrena. A ja ne volim biti lutka na koncu, ne dozvoljavam da mi se brani pisati istina...neću nikada biti osoba koja će šutke izvršavati što joj se kaže a na nepravdu ne reagirati.  

Ostalo je samo nekolicina blogera odanih adminu koje on objeručke nagrađuje i koji znaju imati po nekoliko blogova iz kojih siju mržnju i zlo. Naravno, čast iznimkama kojih dakako ima ali zna se što iznimke znače, zar ne?

 Eto, zato ovaj blog s ovim temama kad to već nisam mogla na blogu.hr.  Nije uvijek bilo tako, nekad je to bio veoma cijenjen portal ali bez ovog današnjeg admina i njegovih satelita.

1 komentar:

  1. otkad ste otišli ti i Morski, blog je postao suho mjesto ... nema one lijepe dinamike, nema... ja pišem za sebe, par ljudi mi dođe, tko ne dođe još bolje da ne dođe, a ti znaš zašto pišem baš tamo :)

    OdgovoriIzbriši