Pratitelji

petak, 14. siječnja 2022.

MARITALAS

Jesu li vama poznati ljudi koji se prave važni a hrabri sve dok nose masku /internet/ a čim ih sretnete u stvarnom životu malecki su k'o palac i jedva se usude išta prozboriti?

Ma jasno da su vam poznati, što vas to uopće pitam, jel' da? Svakodnevno ih možete sresti na internetu pa samim time i na blogu.hr, na Facebooku itd.

Jedna takva se zakačila za mene na spomenutom portalu iliti blogu.hr /nazvat ću je "Maritalas". Eeeee, baš ona u potpunosti spada u tu vrstu internetskih budalastih kukavica.

Meni ama baš ništa ne znači, nit' sam joj se ikada javljala pa ipak, ona je našla za shodno svako malo me spominjati i provocirati.

Npr. čim netko otvori novi blog, odmah me počinje dozivati smatrajući da sam ga ja otvorila, to se pogotovo odnosi na one blogove na kojima neki bloger slobodno piše i to kao žena.

 Ovaj podatak nalaže opet da se priupitam: Zar oni ne mogu bez mene, zar im toliko falim?

I što je najparadoksalnije ona time misli da je postala pametnija, hrabrija i domišljatija hehehehe a u biti ispala je totalno smiješna i nezrela iako ima ohohooo godina.

Jasno, već pogađate da joj to nisam dozvolila a itekako sam svim takvima dala do znanja da sa mnom ne mogu tako. Kako bi se reklo: na finjaka sam ih od-----a.

Sve to, događalo se pred budnim adminovim okom koji ama baš ništa nije reagirao da bi sve posložio onako kako treba.

Dapače, baš kad je Maritalas pisala post o meni /naravno, negativan/ admin ga je odmah objavio na Naslovnici jedva čekajući da me drugi napadnu ali grdno se prevario hehehehe.

Eto, na te niske i prljave grane pao je, nekad popularan, blog.hr. Opet ću ponoviti, zbog neprofesionalnog admina i njegovih pokvarenih satelita.

2 komentara:

  1. joj, draga moja, poznata mi je ta kreaturica od kojih 65 godina, čudna neka žena, stalno se nešto javlja, pametuje bla bla bla ... prestrašno ... ja samo ignoriram cijelo to društvo u uglu neke birtije i ne obazirem se na njihova naklapanja :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dakle, sve ti je jasno, hehehehe...
    Ona jadna misli da je nešto posebna, što u biti i jeste ali u negativnom smislu hahahah...

    OdgovoriIzbriši