Pratitelji

utorak, 11. siječnja 2022.

IMA NAS SVAKAKVIH

 Da, zaista nas ima svakakvih. Što je u biti i normalno ali u svemu tome loše je to kad taj netko utječe vrlo negativno na mnoge ljude svojim ponašanjem pa tako i svojim riječima. Da, da, ima takvih ohohooo, netko bi rekao. Na žalost, morala bih se ložiti s njime. 

 Takvi ljudi su poput korova, nikako ih se riješiti. Čim jednu riječ izgovore, gotovo...Zagade uskoro sve oko sebe  pa i više od toga. Sigurno svatko od vas poznaje bar jednu takvu osobu, zar ne? 

Tako je i kod mene i ja sam upoznala takvu osobu, žensku osobu. Gdje? Ma znate vi već gdje. Međutim, na moju sreću i njenu nesreću, ja sam osoba snažne osobnosti koja ne dozvoljava nikome takvo ponašanje. Uostalom, bikica sam po horoskopu...dakle, sve vam je jasno.

Dapače, ja takve ljude običnim riječima ali snažnih djelovanja /bez vrijeđanja/ razoružam i učinim ih poniznima...odnosno, stavim ih na svoje mjesto kamo i pripadaju.

Tako npr. spomenuta osoba kojoj neću spomenuti ime već ću joj dati nadimak - "Andonka" - nakon što me napala optužujući me bez ikakvih dokaza i nazivajući me pogrdnim imenima. Jasno da sam reagirala i odgovorila joj u mom stilu tj. da sam na njenom mjestu /da sam izgledom kao ona/, ne bih nikada objavljivala vlastite slike nigdje a kamoli na Facobook-u, /to je samo djelić mog odgovora njoj/. 

Drugi dan gle ti čuda /hehehehe/ odjednom je spomenuta Andonka obrisala više od pola svojih slika sa svog profila /heheheh.../. 

Možda ću nekome ispasti zloćka ali vjerujte mi, da vam je poznata i sami bi zaključili da je to Andonka zaslužila, pa čak i gore od toga...što će i dobiti ako bude nastavila sa svojim odurnim, nekulturnim i krajnje podmuklim ponašanjem. 

 


1 komentar:

  1. kažeš, sve obrisano? nasmijala si me do suza :) ipak je kritika uspjela :)

    OdgovoriIzbriši