Pratitelji

srijeda, 5. siječnja 2022.

Za dobrim konjem prašina se diže

 Da, baš je tako je ponekad u životu. OK nisam konj /heheheh/ već prije ždrijebica ali to ne umanjuje onu poslovicu u naslovu. Sad ću malo detaljnije sve objasniti.  

Dakle, na blogu.hr bila sam skoro od samog početka pa sve do prošle godine. Otišla sam jer je na spomenutom portalu postalo istinski gadno, ružno, dosadno i to uglavnom zbog nekolicine blogera pa i samog admina koji totalno neprofesionalno vodi taj portal.

 Veoma sam izravna osoba i nema šanse da se lažno predstavljam tj. da otvaram lažne blogove na blogu.hr. Ono što imam nekome za reći kažem to izravno. Pošto sam nedavno bila optužena i prozvana /saznala sam to od moje drage prijateljice i blogerice koja i dalje piše tamo/ da sam otvorila lažan blog radi blaćenja blogosfere i pojedinaca naravno da sam morala reagirati. 

 Napisala sam svakome što ide  otvoreno, vrlo jasno i odrešito onako kako ja znam. Jasno, nije  im se to nije baš svidjelo ali što su tražili to su i dobili. Ipak sam ja poznata blogerica "teuta" koja je upravo po izravnosti, otvorenog i slobodnog uma, zanimljivog i raznolikog pisanja poznata cijeloj blogosferi...bez lažne skromnosti. 

Očekivano, čim je admin vidio post  o meni odmah ga je objavio na Naslovnici nadajući se da će me linčovati ostali blogeri. Profesionalno? Naravno da nije, već sramotno i neshvatljivo da jedan admin tako reagira.

 Eto, to bi bilo to i ako nekog interesira nešto više o tome evo i link na spomenuti blog koji je napisala blogerica koja me optužila i prozvala  u svojim  komentarima ali i u postovima za lažiranje bloga s moje strane


P.S: Što još reći? Toliko nekima nedostajem da čine sve i svašta  samo da se vratim na blog.hr. Međutim, samovoljno sam otišla i samovoljno ću se i vratiti ako to poželim /u što čisto sumnjam/.


  

4 komentara:

  1. Sve si napisala. Bila si kraljica bloga i zbog iskrenosti i izravnosti mnogima trn u oku. Ne mogu te zaboraviti i gotovo ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, da, ali oni ne shvaćaju tj. pojedinci da ja ih vrlo lako mogu zaboraviti a da nikadaa nikome ne ostajem dužna. Meni bi bilo ispod časti da se javljam na tom smetljištu od bloga.hr s lažnim blogom. Kissssssssssss.

    OdgovoriIzbriši
  3. a što reći na takvu glupost koju je dotična kreatura napisala? ne čitam ta sr... jer mi se fakat ne da kvariti dan nečijim glupostima :)

    OdgovoriIzbriši
  4. ja baš čitam, evo i sve je tako pismeno i lijepo napisano da se divim svakoj riječi........Morat ću te pratiti na ovom portalu i svaki zanimljivi post prebaciti na blog

    OdgovoriIzbriši