Pratitelji

srijeda, 10. kolovoza 2022.

ANDOLKA, ANAKONDA, ANEMARE, ERMIONA...

 Dakle, napokon ljudi moji dragi, prošli post je pročitan od strane one kojoj je i namijenjen. Ne možete si ni zamisliti koliko sam sretna. Uopće nisu bitni komentari kojih zapravo ni nema, već sama čitanost pogotovo od "pravih" osoba.

Sigurno svaki čovjek poznaje bar jednu osobu koja spada u nepoželjne po svim osobinama. Takve osobe su iritantne, muljatori, lažljivci, oholi i jedini im je cilj da ogorče život drugima...misle da mogu vrijeđati koliko žele. Eeeee to kod mene ne pali, ja uzvraćam ne istom mjerom već 100 puta više i na okrutniji način.

Andolka ako opet čitaš ovaj moj blog, zapamti da sa mnom ne možeš tako kao i s drugima. Znam da si mi zavidna po svemu i na svemu ali shvati i to da sa svojim iritantnim ponašanjem nećeš apsolutno ništa riješiti i poboljšati...dapače, još gore ćeš proći. Pa ti i dalje plači a ja ću se smijati i uživati u toj situaciji koju si ti izazvala a ne ja.

Dobronamjerno upozorenje: Nemoj molim te više objavljivati svoje slike jer time plašiš djecu i odraslim ljudima kvariš dan i snove (ako te kojim slučajem sanjaju po noći) hehehehe...Još da dodam pa zar misliš LAŽNIM SLIKAMA stvoriti dojam o sebi tj. o svom izgledu??? Nemaš pojma koliko si jadna. Stvarno te treba žaliti.

Bilo bi ti daleko bolje da prihvatiš svoje godine i činjenicu da ne može biti svatko lijep. No, kod tebe je još jedan veliki problem, ti si prvenstveno ružna duhovno a ne samo izgledom. To dokazuješ iz dana u dan.

P.S: Frešonja-komedijaš (Andolkin  primitivni zaštitnik) odmah je došao tješiti svoju jadnu prijateljicu naglasivši da je ipak bar nešto lijepo na njoj tj. njena okeca hehehehehe...(naravno da laže). Uh, koja utjeha, hahahaha...

Broj komentara: 5:

  1. Žalosno je kada ljudi imaju previsoko mišljenje o sebi umjesto da realno vide kako izgledaju i kakvi su zapravo kao ljudi. Takvim ljudima nikada neće biti dovoljno tuđe iskreno mišljenje i uvijek će ostati u svojoj zabludi ...

    OdgovoriIzbriši
  2. svi dođemo u neke godine kad vrijem čini svoje i ne izgledamo više onako kako smo izgledali kad smo imali npr. 35 ili 40 godina. Vrijeme se ne može poreći, može se eventualno napraviti photoshop svoje slike, ali to je prijevara, jer to nije - to ... svoje godine nosim ja, a ne one mene i nije me uopće sram reći koliko imam godina kad ih već i imam :) tebi šaljem veeeeliki pozdrav! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, tako bi trebalo biti ali ma žalost to ne može svatko...

      Izbriši