Pratitelji

srijeda, 17. kolovoza 2022.

TO JE TO...HURAAAA!

Sad se sigurno pitate zbog čega sam tako sretna. Sad ću vam reći, odnosno, napisati. Svaki čovjek koji postigne svoj cilj zasigurno je sretan, zar ne? A cilj mog pisanja na ovom blogu je da ga čitaju one osobe koje se prepoznaju u njemu. Ja sam to postigla i to je to.

Kad bi tu osobu srela rekla bih joj ovo:

U životu sam svašta prošla, čak i previše toga ali kad sam te upoznala kakva si u dubini svoje duše shvatila sam koliko neki ljudi mogu biti iritantni, nepošteni, dvolični, licemjerni...ostale negativnosti neću nabrajati jer bi se moj post sveo samo na nabrajanje najodvratnijih ljudskih osobina. Da, takvu sam te ja upoznala jer sam te jako dobro pročitala. Druge možeš zavaravati ali bome mene ne. Uostalom, samo da te upoznam s činjenicom, mnogi bi ti rado rekli sve ovo što pišem o tebi ali se ne usude. Lažu te jer im je tako lakše. Naravno da to nisi skužila jer to zbog svog bolesnog ega nisi u stanju. Imaš jako velikih problema a najviše zbog same sebe. Ti si sebi najgori neprijatelj. Čak mogu napisati da mi te je ponekad žao ali onda se sjetim što si sve u stanju i tada moje žaljenje prema tebi nestaje.

 Dodatak:  Moj zadnji post na blogu.hr nije pisan za naslovnicu, kao što bi to ti napravila i htjela, već sam istinski izrazila svoje mišljenje o blogu.hr i nekim ljudima koji zagađuju taj prostor. Čim sam napisala taj post odmah sam zabranila komentiranje pa ne kaki i ne izmišljaj, ja  nisam izdaleka i na sreću poput tebe. Kod mene nema nedoumica i nesigurnosti, to prepuštam tebi. Ti si ta koja će otvoriti 100 puta neki novi blog, pravit ćeš se da si neka druga osoba jer si vrlo nestabilna  i totalno nesigurna u sebe. Svoje nedostatke nadoknađuješ svojim totalnim glupostima i ulizivanjem (dakle, opet samim nedostacima ali upakiranih u malo ljepši celofan). 

P.S: Nadam se da ćeš me i dalje detaljno pratiti kao do sada, umjesto da pišeš opet laži tj. da te ja pratim hehehehe...

Broj komentara: 11:

  1. u životu sretnemo mnoge ljude, na naš životni put iskaču i dobi, ali i oni loši; loši su lekcija da moramo takve ubuduće izbjegavati, a dobri ljudi su blagoslov da takve ljude moramo u životu zadržati, jer su dobri. Kako u virtuali, tako i u stvarnom životu takvi ljudi postoje. U virtuali je to jednostavno - ignorirati takve osobe, prihvatiti pozitivne. Moram biti iskrena kako sam i uvijek - i ja sam vjerojatno nekome bila negativna i toga sam svjesna kao što sam svjesna da je sutra bijeli dan, ali SVJESNO NIKADA ne činim zlo, pakost, zavist, podmuklost. Razvijam te neke vještine, hvala Bogu, imam i dosta godina i skupila sam u sebi puno pozitive, a posebno u komunikaciji s dobrim osobama. Ti jako dobro znaš, da si jedna od vrlo iskrenih i pozitivnih osoba, ali i beskrajno dobra koju sam srela i zato ti hvala što stvarno pišeš onako - do jaja :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti za lijepi komentar draga moja prijateljice. Lijepo si sve napisala a ono što je najbitnije - točno si to napisala. Vjeruj mi da sam vrlo malo srela osobe o kojima pišem na ovom blogu, posebno se to odnosi na jednu, ti znaš na koju. Ta je osoba toliko lažna, zavistiva, podmukla itd. da jednostavno ne možeš vjerovati da ima i takvih ljudi. A što da ti opisujem kad sve znaš, zar ne? Eto draga, hvala ti i laka ti noć...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Inače, sve se lako može riješiti, ali na žalost, nečiji ego može biti nepremostiv. S iskrenim osobama sve riješim u 5 sekundi.

      Izbriši
  3. Najlakše je ali ujedno i najpodlije prebaciti svoje nedostatke na drugog. No, to je pametnom čovjeku već poznato. Često se ona koristi tom taktikom ali nije svjesna da time sebe potkopava i sramoti hehehe...

    OdgovoriIzbriši
  4. ma, ja sam odgovorila kod mene na postu, ako se shvati - shvatit će se, ako se ne shvati, onda idemo ponovo

    OdgovoriIzbriši
  5. Vidjela sam ali ona je toliko prizemna da ne kuži što joj se kaže. A što ćeš, bolest je bolest, pogotovo ako se odnosi na mozak...Stalno se smijem njenim nastojanjima da do nečeg dođe. Više ne zna kud i što. Jadna je ona, onako istinski...

    OdgovoriIzbriši
  6. Osim toga, da dodam, nema ti ona muda da mi se izravno obrati. Radije prepisuje ono što sam napisala, pa napravi žrtvu od sebe ili traži podržku od onog klauna. Kukavica je i totalno izvan sebe heheheh...Glavno da ima lijepa okeca hahahaha....

    OdgovoriIzbriši
  7. a što reći na sve? :) bez komentara sam :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zamisli, napisala je onom primitivcu da je praćena a zaboravila je spomenuti kako detaljno prati ovaj moj blog, hehehehehe...Ne može ona bez mene, da daaaa...

    OdgovoriIzbriši
  9. Ma, zna se tko koga stalk-a /prati/, ona je tebe našla OVDJE 😀😃 Dakle, ljudi ovdje ne vide od onog što ti tu pišeš, već se vidi nečija,,istina", a to nema blage veze sa stvarnošću 😀

    OdgovoriIzbriši